کود گرانول NPK 10+10+19 (TE+S)
نوشته شده توسط : زعیم

معرفی کود گرانوفر NPK 10+10+19 (TE+S)



استفاده از کود های گرانول از سالهای دور در  صنعت بزرگ کشاورزی رواج داشته است . طرز تهیه ، مواد تشکیل دهنده ، اندازه و نوع این محصولات در طی سالیان دستخوش تحولات بسیاری گردیده که امروزه توسط دستگاه های پیشرفته انجام میپذیرد واین امر  موجب تسریع و دقت در فرآیند تولید آن میگردد .

از فواید استفاده از این نوع کود ها علاوه بر تامین  مواد آلی و انواع عناصر مورد نیاز گیاه میتوان به زمان تدریجی انتقال و جذب آن اشاره نمود در واقع با توجه به مدت زمان آزاد سازی عناصر و ترکیبات (آهسته رهش) موجود در خود موجب جذب تدریجی با زمان طولانی تر  توسط گیاه شده و مدت زمان بیشتری گیاه را بی نیاز از این عناصر و موادآلی میکند.

گروه تولیدی زعیم (ZAEEM)در راستای ارتقای سبد محصولات ،خطوط تولید کود های گرانوله خود را به بهره برداری رسانده . این محصول را با نام تجاری گرانوفر (GRANUFER) به بازار عرضه میگردد . گرانول های تولید شده  با فرمولاسیون های متنوع متناسب با نیاز هر نوع کشت ، نوع محصول ، نوع خاک و مناطق آب و هوایی به عرصه ظهور رسیده و بدست توانمند کشاورزان عزیز در سراسر کشور میرسد .

از مزایای استفاده کود های گرانول  زعیم (ZAEEM) میتوان به فاقد کلر و فلزات سنگین بودن  و وجود درصد قابل قبولی از ماده آلی و گوگرد در تمامی فرمولها  جهت جبران فقر مواد آلی و کاهش PH خاک و همچنین وجود ریزمغذی ها در تمامی فرمولها اشاره نمود. این کودهای گرانول از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولید شده و در آن از تمامی عناصر مورد نیاز در صنعت کشاورزی از قبیل  نیتروژن ، فسفر ، پتاسیم ، گوگرد ، آهن ، روی ، کلسیم ، موادآلی و انواع ریز مغذی ها  مناسب برای انواع درختان باغی مانند سیب ، هلو ، انار ، گردو ، توت ، بادام ، گلابی ، انجیر ، انگور ، زرد آلو ، گوجه سبز ، زیتون و…. همچنین  کشت زراعی انواع  ذرت ، سیب زمینی ، پیاز ، گندم ، جو ، انواع صیفی جات و سبزیجات موجود میباشد .





:: برچسب‌ها: کود گرانول NPK 10+10+19 (TE+S) ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: